STOCKHOLM

Nu är jag i Stockholm och ligger i sängen hos mamma å bara gör nada. Nästan. =p

Pratade med Carro imorse, bad om ursäkt för att jag hade talat om ngt för ngn som jag tydligen inte skulle ha gjort.
Det var absolut inte meningen att såra, och som jag uppfattade så var det inte riktigt lika farligt när jag talade om vad det va jag faktiskt hade sagt.
Men men! Jag är inte för stolt! Så jag ber om ursäkt igen Carro, om du tog illa upp.

Pratade lite om Jocke också. Hoppas verkligen att jag inte kommer få lika mkt skit därifrån iaf. Fick ingen ursäkt, men den kommer väl. Hoppas jag.

Jag tar faktiskt lite illa upp när någon påstår att jag tycker att människan jag faktiskt älskar nästan mest av allt är en idiot och allt annat som påstogs.

Sen så tycker jag det är jävligt trisst när JAG används som ett test för att testa andra människor. Å det personen i fråga verkligen testade var hur ärlig MIN vän är mot MIG.
Och att han var ärlig är jag faktiskt tacksam för. Och kanske tillome lite stolt? Jag tycker om när människor faktiskt FRÅGAR istället för att anta en massa saker.
Så jag är tacksam att Carro iaf brydde sig om å ringa å prata med mig. Tycker iofs att hon ha kunna göra det INNAN hon skrev som hon gjorde, men kanske nästa gång? =)

Nå sur orkar jag inte va iaf. Det har jag inte tid med. ;p

Pratade med pappa för en stund sen. My ritade "nackelack" på honom samtidigt som hon tittade på Lets Dance och klappade händerna. =)
Mammas prinsessa....

Helt ok resa till sthlm iaf! Blev inte illamående!! Skönt å inte behöva stressa heller. Va in å kikade i massa affärer i Uppsala också. Va ju massa rea! Men ja hittade inget ja ville ha. Som vanligt. =p

Ne! Nu ska jag gå å umgås me mamma! De va ju ändå därför jag inte skulle sova med dom andra inatt. =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hade glömt att du skulle dit, jag som skulle föreslå att ni följde med i morgon! :) LÄTT att vi ska ta dit tjejerna, de kommer att älska det!!

2009-01-23 @ 21:55:17
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0