Pissväder

Vakna av att det smattrade som bara den på fönstret. De e pissväder här nere.
Määän...ja fick sova längre än till 7 iaf.
Det e rätt mysigt å va hos mamma. Jag ligger fortfarande i sängen och mamma duschar å ska sen göra frukost. ;p
Att jag får lite uppassning. Det är uppskattat! =)

Få se om vi ska gå på Cosmonova sen, när jag har kommit tillbaka till dom andra å de e slut, eller om vi hittar på nåt annat. Sånt som visar sig.

Projicering. Vet ni vad det är?
Oj oj vad jag har märkt av sånt senaste tiden!! Inte från mig, men till mig.
Helt sjukt..Men jävligt intressant när man fattar vad det handlar om. Det är så väldigt lätt å se då.
Jag har sett sånt från flera personer i flera års tid.
För er som inte vet vad projicering är; Det är en försvarsteknik människan använder för att det inte ska bli för jobbigt för honom själv. Kan man väl säga ungefär.
Man projicerar sina egna "problem" (vill jag kalla det för) på andra människor för att själv må bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0