Pappa

Jag har rätt tråkigt just nu. Vill städa lite, men orkar inte. Eller, jag har ingen som helst lust.
Vill hellre bara ligga i soffan å göra nada.
My ligger och sover i sin säng. Tycker att hon har blivit jätteduktig vad gäller sovtiderna! Hon somnar mellan 19-20, och vaknar mellan 06-07 ungefär. Alles lagomt!

Hon fick gå hem själv från dagis idag. Det tog ungefär en halvtimme. Hehe. Å hon skulle in på "färn" å "halla". Blev stortokig när jag förklarade att vi behövde inte handla nåt idag.

Mötte en som va ute å gick med en hund också. Fan va denne skrek åt sin hund! Så fort hunden stannade till för att nosa lite så gormades det på den. =(

Hehe, läste i en tråd på familjeliv idag. Om hurvida man är en dålig mamma eller inte om man inte följer kostråden till punkt och pricka när man är gravid. Och vissa tyckte, seriöst!, att man var en dålig mamma om man inte följde dom.
Undrar om vart enda jävla livsmedel som finns är testat av livsmedelsverket för att ta reda på om det är skadligt för foster eller inte?

Tror inte jag skrev igår att jag pratade med pappa, och han vsste ju att jag skulle på mvc idag. Han frågade vad det var jag skulle få reda på idag å så.. Känns inte speciellt kul att han inte ens har sagt grattis åt mig. Å han verkar inte minsta lilla glad för att han ska bli morfar. Tror han vill veta hur långt gången jag är så han vet om det är möjligt att göra en abort eller inte. Nu behöver det ju inte va så, men det är så jag tänker. Å då jag inte fick veta mer idag så skickade jag ett sms till honom å informerade om att jag hade iaf inte klamydia eller urinvägsinfektion. Undrar om han helst inte hade vela veta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0