Nyfiken!

Nu blev jag nyfiken!
Någon har skrivit en kommentar på mitt förra inlägg.. Ge dig till känna! =p
Har mina aningar om vem det är, men ändå osäker, tror han skulle kunna skriva ut sitt namn faktiskt.
Men man vet ju aldrig..

Idag har jag varit på skolan. Vi hade process.
Jag känner att jag blir faktiskt bara arg och irriterad dessa dagar.
Jag verkligen hatar när människor pratar till mig (och andra) som om att h*n satt i min kropp och pratade åt mig om mina åsikter, värderingar och känslor. Skärpning nu.. =p

Nu är vi hemma iaf. Jag och My. Har äte middag och nu målar My. =)
Jag är trött som ett as och vill sova. Eller kanske vila?

För övrigt behövde jag inte undra längre än till nu vem som hade skrive en kommentar. Oj vad rätt jag hade! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0