My

Jag saknar min prinsessa. Saknar att hon kommer in å lägger sig i min säng å säger: "kjamas mamma" också kramar hon mig som om hon inte har sett mig på hur länge som helst. Sen ska hon somna så. Kramandes.
Men morfar å Ingegärd behöver säkert lite kramar dom me. =) Lovar att jag har världens mysigaste tjej. När hon sätter den sidan till. ;)

Kollade på ngn zombe film på 6:an. Helt sjuk va den! Å det va ett kasst slut. Fler som såg den??

Fryser gör ja också. Har gjort det nu konstant i 2 veckor. Enda stunden det är OK är när jag sitter i duschen/ligger i badkaret med kokhett vatten över mig. Sen är det bra en liiiten stund efteråt. Också vissa nätter ha vare ok. Eller.. då har jag toksvettats istället. Men aldrig ett lagomt mellanting. =/

Imorgon får jag sova huuuur länge jag vill!! Å bara för det kommer jag garanterat å vakna vid 7. *muttrar*
Ska ta å kika runt lite här å sen sova. Ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0