Morgon.

Det är morgon och jag mår illa. Tror de är för att jag inte har ätit något. Men jag mår ju illa så ja kan inte äta.
Har kört igång 2 tvättmaskiner också. Väntar på att dom ska bli klar så ja kan hänga de.
Ska nog ner till Emelie & Ellen en sväng sen. Sen ska vi in till stan till kl 13. =)

Prinsessan är lika underbar som alltid.
Hon hade vare jättesnäll hos morfar. Dom sa att hon va så lättsam och förståndig. =) *mamma stolt*
En enda gång hade hon vare gnällig. Då va dom hos Ellen i lördags och hon fick en häst som My ville leka med. DÅ blev det bråk. =p

Prata me Jocke imorse också. Han verkade inte ha de bra. Eller, han sa att han inte hade det bra.
Hoppas han lär sig någe till nästa gång då.. Han kände inte igen något av det som sagts om mig heller.
Skönt att jag har saker på mail. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0