Linda

Ja, hon lämnar bara en mail adress. Jag orkar inte skriva ett mail.
Men hon läser ju här, så jag svarar här. =D

Hehe, jag har haft mina mörka stunder jag också.. Jag har fått åka polisbil vet du. =p
Man kan vara stödmedlem eller fullvärdig medlem. (skillnaden är att en stödmedlem inte får rösta)
Du kan ju följa med dit på lördag. =) Ismo blir nog bara glad ju fler det är som är där då. =) Tror tillome Håkan skulle komma dit om jag inte minns helt fel. =p
Haha, inte nu! Har bara mitt mobila bredband nu. =p Men tv-licensen.........

Ja, det va mitt svar till Linda de. Tycker hon kan skaffa sig en blogg, eller länka till den hon har om hon har en. ;p
Fast din mail kanske funkar på msn?

Nu ska jag gå å bada iaf. Är så frusen så jag måste få upp lite värme.
Efter badet ska jag sitta i soffan och kolla på nå bra på tv å äta polarkaka med salamimjukost. Samt dricka oboy. =D

Kommentarer
Postat av: sunniva

sv: men inte mycket. jag vet inte, beror väl på hur långt tid det tar och hur avacerat det ska vara.

2009-01-29 @ 21:27:22
URL: http://sunniesunshine.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe, tack för svaret ;) haha

ja min mail använder jag på msn också, så lägg till mig där ;) Dessutom har jag en blogg, men den ser lite suspekt ut, typ som en porrsida ;) så jag använder den inte just nu :P Men det blir kanske så småningom, är faktiskt sugen på att börja skriva igen.

Lindaberglin.blogg.se haha

2009-01-30 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0