Klamydia..

Ja, nu har jag varit på mvc.
Hade fått svar på urinprovet jag tog i tisdags. Jag har inte urinvägsinfektion.
Hon tog också klamydiaprov.. och det har jag...INTE!
Visste väl nästan det. Men det är ju ändå alltid skönt å få sånna svar svart på vitt. =)
Idag tog hon blodprov. Så nu återstår det bara å se om jag har HIV, syfilis eller hepatit. =p

Cellprovet då.. Det behövde jag inte göra! Hon tittade i sina papper och såg att jag tog faktiskt ett cellprov i feb 08. Å då behövde jag inte. =)

Hon tyckte att det var bra att jag ställde massa frågor. Det var bra för att då blev hon själv påminnd om att det är självklart för henne att göra vissa saker, men att det är inte lika självklart för hennes patienter.
Å jag är ju så nyfiken så jag frågar ju om allt. ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken vecka var du i då? :)

2009-01-30 @ 18:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0