Kass på rubriker?!

Jag tror jag är rätt kass på å komma på en bra rubrik?
Vad tror ni om att jag skriver inlägget först, å rubriken sen? Det kanske blir lättare då..?
Aja.
Var hos barnmorskan imorse. Vi är ganska överens om att det inte riktigt riktigt känns som att jag skulle va så långt gången som båda trott. Men det visar sig!
Hade tiden där kl 10. 10.40 skickade pappa ett sms å skrev att han väntade utanför. Då började jag bli lite stressad. Tyckte de hon pratade om va totalt onödigt. När klockan var 11 sa hon: "Ja, och eftersom att du blir 23 i år så ska vi ta ett cellprov också. Och blodprov." NEJ! DET SKA VI INTE!
Jag tycker absolut inte om att ligga i en gynstol när jag inte är beredd på det. Så jag sa att jag har faktiskt inte tid med det idag. Min skjuts till föreläsningen om sexuella övergrepp står här utanför å väntar.
Så cell och blodprovet får snällt vänta till på freda. =p

Ja, kom till skolan ungefär 11.20. Hade verkligen ingen lust å gå in i aulan å störa 10 min innan lunch. Så jag hoppade in efter lunch.
Å fy satan. Jag var så jävla trött. Å hon som hade föreläsningen pratade sååååå sakta! Så det blev man ju inte direkt piggare av. =s
Tror Sara tog ett fint kort. Hon kan kanske skicka de så ja kan lägga upp de här? Så får ni kanske skratta lite. Haha. =p

Glad att jag har en så underbar prinsessa som jag har. När hon skulle sova så höll grannen på å borra i betongväggen precis där hon har sin säng. Hon somnade direkt iaf. =) JAG däremot blev lite störd för att jag blev väckt. ;)

Då jag inte riktigt klarar av å äta lagad mat så har jag gjort iordning lite potatissallad till imorrn! Tog potatisen som blev kvar efter maten. =) Namnam.
Har också gjort lite nyponsoppa som jag tänkte ha. Är ju så otroligt jävla trött, å imorrn är det process. Så det lär behövas.


Kommentarer
Postat av: Sara

kortet är skickat åt dig! ;)

2009-01-27 @ 22:02:42
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0