Jo...

Ja, jag lämnade ju en kommentar till det där inlägget Carro skrev. Tänkte att eftersom att hon inte har publicerat den, så kan jag lägga ut den här. Vill ju inte att mina vänner ska tro att jag sjunker till samma låga nivå å sitter och snackar skit å lämnar anonyma kommentarer.

Jag skrev ungefär såhär: (kommer inte ihåg ordagrant, carro får gärna rätta mig om jag har fel)

"Jag tänkte svara på frågan "Hur fan kan man då bli gravid med honom igen???"
Den frågan bollar jag vidare till läkemedelsföretaget som tillverkar mina ppiller. Pfizer AB (och ett telefonnr dit).
OM du skulle få nåt svar på din fråga så får du gärna höra av dig!
Kram!"

Men av ngn anledning så har kommentaren som sagt inte blivit publicerad.. Jag står för mina ord, så jag skrev under med mitt namn, vilket jag absolut tycker man ska göra när man lämnar en kommentar! Annars tar jag det som att man är lite feg och kanske inte vill/vågar stå för det man säger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men med tanke på att du vart gravid så ligger du fortfarande med denna misslyckade människa son är så värdelös att han inte klarar av att göra någe alls.. Du är rolig du.

2009-01-23 @ 20:55:23
URL: http://csegersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0