Jaha..

Alla andra skriver ju blogg.. så jag kan ju lika gärna göra det jag också? =p

Jag är så otroligt fascinerad av hur duktiga människor är att dra snabba slutsatser, hur orimligt det än låter, det dom får till!

För övrigt då.. Blev lite irriterad imorse när han ringde, sa jag inte hade tid och la på.
Har köpt mig ett par mammabyxor idag, passade på när det va clubdag på HM. =)
Åhh så skönt det var när det inte va samma tryck över magen längre! Kan ju ha mina andra byxor, men dom här va ju bättre. ;p
Jag är lite nervös för att det ska va något som är fel.. men jag hoppas på det bästa.

Har också bestämt att snart ska ja åka! Snart ska jag åka på en Spa-kryssning med Birka Paradise!
Jag har lovat mig själv att det ska jag göra. =) Vill inte åka med VIKING eller Silja, det är så djävulskt mycket fylla på dom.

Imorgon så ska jag lämna prinsessan på dagis, och sen ska jag hem och packa lite snabbt. Sen bär det av till Sthlm. =)
Ska bli skoj. Tänkte försöka övertala gänget om att vi ska gå på cosmonova.. Får väl se va de blir av de. =p

Är lite orolig för hur det kommer gå för my.. som ska sova hos morfar för första gången. Men det går nog bra! Hon har sagt att hon ska blåsa morfar på magen. ;p

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du kollat vad det kostar? Jag är på, om det inte ruinerar mig! ;)

2009-01-23 @ 09:32:43
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0