Ingen mening å mörka..

Hehe, ja, jag fortsätter me å lyssna på musik jag lyssnade på förr..
Funderade på vilka grupper jag lyssnade på?
Ja, Backstreet Boys & Spicegirls när jag gick i 4-5:an.
Söker på backstreet boys på youtube och inser att varenda jävla låttext sitter som berg i mitt huvud. Jag kan ALLA texter!
Haha, oj oj vad jag har skrattat åt mig själv. Va tvungen å gå å kolla lite i några av lådorna som jag fick från pappa i höstas. Där, i en av lådorna, ligger ett fotoalbum. Med idolbilder på spicegirls å backstreet boys. Hur många bilder som helst!
När jag gick i 4:e klass va jag dökär i Brian. Så han finns det massa bilder på. Minns också precis vem av mina kompisar som va kär i vem. För det gick ju absolut inte att 2 personer va kär i samma heller! ..som om att Brian någonsin hade blive intresserad av en 11 årig svensk tjej! haha.
Jag har suttit här och skrattat så tårarna rinner, på riktigt!

Så ni tjejer som läser min blogg.. Det måste ju finnas fler som lyssnade på backstreet boys "back in the days". Gå in på youtube å skratta lite åt er själva. ;)

Kommentarer
Postat av: sunniva

men jag gör inte gratisdesigner längre. det är ingen som fattar att det tar någon/några timmar om man ska få det som man vill ha det.

2009-01-29 @ 15:41:09
URL: http://sunniesunshine.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, Josefine då, Backstreet boys och Spice girls :D

Jag var tyvär inte som alla andra mina vänner när jag var liten, medan mina vänner höll sig till BSB och Spice girls så var min stora idol Lisa Ekdahl :)

Men jag blev inte mobbad, bara lite utanför ;) haha

2009-01-29 @ 17:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0