Hustomten

Vi åkte till Kris jag och My. Vid Kvantum klev Linda på. Hon skulle också följa.
Skoj att det va flera från sthlm där. Dom är rätt komiska. Hustomten va me!
Undra va Linda tyckte om honom? Hehe, ja tycker han e så söt när han skrattar å man ser att han har bara enstaka tänder i överkäken. Å han busade med barnen som va där. =)
Hoppas verkligen att jag inte blev filmad spec mycket. Vill inte va me på tv. Tycker inte om sånt..

Sen vi kom hem har vi ätit, badat, vikt tvätt, busat, ritat, prata me jocke en snabbis & städat lite. =)

Nu ska jag tydligen rita en katt. =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jodå han var gullig den lilla hustomten :)

Och mötet var intressant och maten mycket god.

Vi får se till att rekrytera fler medlemmar, det ordnar vi ;) Tack för att jag fick följa med också, det var trevligt och My är så gullig :)

2009-01-31 @ 21:16:20
URL: http://lindaberglin.blogg.se/
Postat av: Kenny

Sv.. jag säger såhära, vänta å se den när den släpps på dvd istället =)

2009-01-31 @ 22:44:49
URL: http://mrnorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0