Glömde..

Ja, jag glömde ju det jag faktiskt SKULLE skriva.
Skickade ett mail till Jocke med en kopia på vad Carro sagt, det som hon påstår att Jocke säger.
Han fattade inget alls av det. Haha, oväntat..
Uppfattningen jag får är ju att han tänker ungefär såhär: "snacka så mycket skit som möjligt för att rädda ditt eget skinn"
Sen tror jag det är ungefär samma med massa annat folk också. Man står inte för att man har gjort fel. Man är för stolt för att be om ursäkt och erkänna att man har fel.
Ska där säga också att Carro bad om ursäkt igår. Det uppskattas! Fler skulle ta efter dig tycker jag. ;)

Ja, skickade iaf ett till mail till Jocke. Förklarade lite för honom. Hoppas han klarar av att läsa det jag skrev utan att bli skitförbannad. Fast å andra sidan så är det faktiskt inte mitt problem om han blir skitförbannad för hur jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0