GB

Skola idag. Trött trött TRÖTT! Och det är bara förnamnet...
ORKADE verkligen inte stanna kvar tills vi slutade, så jag liftade med Sara hem. SKÖNT!
Somnade nästan så fort jag kom innanför dörren. Nej, jag är inte upp hela nätterna. Jag är bara trött.
Kan fortfarande inte äta riktig mat. Så det blir mkt nyponsoppa, kräm, mackor å sånt.
My däremot får riktig mat. Men det tar emot lite å stå å laga mat då jag mår illa av lukten. Men men! Det är hon värd! =D

Hehe, när jag kom på dagis idag å skulle hämta  My så fick jag en kram av henne. Sen så sprang hon iväg.
Då kom andra barn å kramades med mig. Dom e så söta!

Gick in på konsum (nej, jag tänker INTE sluta säga konsum. Coop låter så töntigt..) å köpte lite juice och hallonkräm. Dom hade slut på den "riktiga" krämen, så det blev pulver. =p

När jag kom hem såg jag att jag hade fått ett brev från GB! Ringde ju till dom när jag och my hade vare dåliga. Å både jag och sjukvårdsrådgivningen trodde inte de va vinterkräksjuka eller magsjuka, utan matförgiftning.
Aja, ringde iaf till GB då, å hon va snäsig som fan, men lovade å kolla upp de. Å något måste de ju ha varit, för hon har inte hört av sig igen. Men jag fick en check på 50 kr. Så i helgen ska jag å My äta glass tror jag! =D

Fick ett underbart mail idag. Det kommer jag nog aldrig radera tror jag. Tack! =)

Pratade med Ismo också. Jag får tydligen va riktig medlem i KRIS och inte bara stödmedlem! =D
De e rätt bra, för då har jag ngt å säga till om, å sånt gillar ju jag. ;)

Linda har hittat hit också. Välkommen! ;p

Nu ska jag bygga puzzle med My och invänta en offert från Sunniva. ;)

Kommentarer
Postat av: Kenny

Sv. Vi tar det lite senare :P

2009-01-29 @ 19:07:58
URL: http://mrnorrland.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag var också dödstrött idag efter skolan, usch och fy. Vad roligt för dig att du får vara medlem i KRIS :) Jag tycker att det verkar intressant, måste man ha varit kriminell för att få vara med eller? :O Fast det är väl inte du om man bortser från illegal fildelning på internet? :P haha .

2009-01-29 @ 20:12:45
Postat av: Linda

Tack för det varma välkomnandet också ;)

2009-01-29 @ 20:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0