Förklaringar

Ja, vi åkte ju imorse då. Ahmet (om han nu hette så? Kallar honom i fortsättningen för "Hustomten") tyckte de va trisst att vi skulle åka, så han gick iväg å skulle mata fåglar istället för att vara med om ett hej då. Han e så söt. =o)

Åkte iaf. Riktigt skitväder. Ända till s-vall va det snöblandat regn. Därifrån va det sen  snörök och massa snö istället. Pest eller kolera. Nee.. jag tycker de känns mkt bättre med snörök å snö.

Vi va in  i Söderhamn och skulle käka. Vilken öde stad! Å vilka jävla priser på mat. Skamligt.
Betalade 90 för lite kinamat. 10 för vattnet jag drack till. Va ju smart å gick in på toa å fyllde på glaset istället för å betala 10 till. Å otrevlig personal på det! När vi hade ätit klart kom servitrisen fram till bordet och sa spydigt: "Färdiga?!"

Drömde om en kompis inatt. Så jag va tvungen å skicka ett sms å tala om det å förklara drömmen. Å han e ju den kanske mest självgoda människa jag någonsin träffat! Haha, de e skönt.
Måste se till å träffas nån da, va så längesen. =o)

Till helgen kommer "Borlänge" upp. Hoppas de e samma folk som va i sthlm igår. ;o) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0