Det går bra nu

Bidde ingen strippklubb. Är på tok för trött. Spelade pingis istället. De va så längesen!

Fick en jättesöt bild på Nenne. Hon hade somnat i soffan hos morfar. =)

Spelat domino har jag gjort också! Är faktiskt rätt stolt över mig själv. Har ALDRIG spelat domino å räknat poäng förr. Å då Ahmet (tror de e de han heter?) som skulle lära mig inte pratar varken svenska eller engelska så tycker jag att jag va jävligt duktig när jag bara va 5 p från å vinna! (man räknar till över 200 p) =D =D
Kikar på film nu.

Önskar att alla människor lärde sig att inte ta på sig andras problem och göra dom till sina egna.
Alla skulle må så mycket bättre då. Å är det inte det man strävar efter i livet? Att må bra?

Nu ska ja kolla på film, snacka skit, ja vi snackar faktiskt SKIT (toatrygghetssyndrom =p) å sen sova. =D

Gnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0