Cosmonova

Åkte från mamma vid 2. Pratade lite mer med Carro. Åter igen, otroligt glad att hon faktiskt ringde å pratade med mig.

Aja. Kom fram till lokalen och satt å prata lite. Sen vare årsmöte. Intressant faktiskt. Kalla Fakta va här å filmade också.
Spännande! Hoppas de bli nå bra av allt.

Sen vare mat iaf. GOTT!! Då var jag bra hungrig. Jag å Ulla tyckte vi skulle leta efter en strippklubb ikväll. Åkte på Cosmonova, inte bästa filmen för den typen av biosalong, men det funkade! =)
Kom tbax, va tvungen å gå in på Pressbyrån å köpa en vaniljbulle. Åt mitten. Slängde resten. =p Haha, ja.. de e väl så?
Skippade strippklubbsplanerna (tror jag? måste fråga.. =p )
Ska gå ut en sväng sen iaf tänkte jag. =)

Men nu ska ja kika på körslaget.
Oj.. Körslaget, Lets Dance, Melodikrysset. Vart är detta påväg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0