Cellprov

Ja, idag ska jag ta cellprov. Sägs det.
Men jag tror inte jag kommer göra det. Jag kommer vägra ta det provet innan jag får bekräftat vilken vecka jag är i.
Det är ju inte direkt så att jag har cellförändringar sen förut, och det måste hållas koll. Det är ju bara en rutingrej.
Men jag är ändå som.. nervös för hur barnmorskan tar det då det nästan kändes som att hon pressade mig sist på att det "ska" göras.

Aja, det blir nog bra!
Haha, antagligen så kommer hon å övertala mig att göra det iaf.
Men inte utan att vi har pratat om det!

Blodprov ska ju också tas. Det tycker jag är rätt skoj. =) Att ta blodprov alltså. =p

Efter besöket på mvc är det plugg som gäller.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vi hoppas på det allra bästa!

2009-01-30 @ 10:17:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0