Ytterligare ett..

Ja, jag gillar absolut att bygga pussel.
Det nya pusslet fick jag bygga på en gipsplatta. Skitbra! Bättre än tavlan jag byggde på sist. =p
My la sista biten. =)
Annars är det alltid någon som tar sista biten för det ligger som lite prestige i å lägga den.

EMD blev inte diskade. Synd.
Har läst lite idag till mitt arb. Men jag har absolut ingen ork. Har så mkt annat i tankarna.
Finns ingen som helst logik i det jag funderar på. Å det stör mig nåt så in åt helvete. Jag försöker verkligen komma på logiken, för nån måste det ju finnas?! Processämne på onsdag. Helt klart. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vart i helsefyr är det vi ska vara i morgon?

2009-02-23 @ 13:44:01
Postat av: Anonym

Ja jag undrar också var vi ska vara i morgon?

Jag har nollkoll. :S

2009-02-23 @ 14:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0