Virrig AB?!

Satan vad jag har blivit virrig. Jag kommer inte ihåg ett skit!
Förra inlägget "döpte" jag till "knivar". Sen ska jag börja förklara å få in dessa knivar i inlägget. Men det försvann. TOTALT!
Så ja ta det nu. =p
Iaf, pappa fråga va ja önska mig. Å jag sa att jag kom inte på nåt spec. Kanske att han betalar bötern? Men han skrattade bara. Ja, men en stekpanna då. En BRA stekpanna. Eller ett plättjärn. (Plättar är mycket godare än pannkakor)
Sen la vi på, och jag skulle gå å skära champinjoner. MEN SATAN VILKA DÅLIGA KNIVAR JAG HAR!!!
Så jag gick raka vägen tillbaka till telefonen å ringde pappa. KNIVAR! Knivar behöver jag. Mina knivar är så otroligt jävla slöa så de e sjukt. Hoppas jag får nya. Å ett plättjärn. Det visar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0