Va i helvete?!

Va fan ska man kunna skriva om, eller lägga upp en bild på för å skapa lite diskussion?!

Då jag ibland har haft en känsla av att vara typ övervakad har jag dragit mig för att skriva precis vad jag vill.
Men de ere ändring på. Sålänge jag skriver utefter mina egna känslor och värderingar så har jag rätt å skriva va fan jag vill.
Jag vill provocera. Eller inte provocera, skriva om något som många andra inte har samma åsikt om..
Kom på några kategorier som jag ska försöka beta av..

*Otrohet
*SSRI-preparat ("lyckopiller")
*Invandring
*"Regler" som finns för gravida
*Pedofiler
*Vikten av att uttrycka sig korrekt.
*Prostitution

Vad ska jag börja med?!
Orkar inte skriva någe nu, men imorrn kanske! =D


Kommentarer
Postat av: Kenny

Sv. nää jag har inte sagt dom e så speciella direkt, men dom kör iaf det bästa radioprogrammet i sverige.. jag har ändå inget för mig förrän på torsdag så =P haha

2009-02-03 @ 09:51:58
URL: http://mrnorrland.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag ska göra mitt allra bästa att ha motsatt åsikt, så det blir lite skoj! Och har jag inte det, så tänker jag låtsas!!! :)

2009-02-03 @ 10:28:38
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0