Torsdag. Fredag?

Idag är det torsdag. Men för mig är det fredag.
Skola idag. Väldigt intressant lektion idag!! Blev lite heta känslor där en stund.. =p
Sen va det lunch. Å efter lunch gick jag å Linda å tränade lite. Fan va bra vi va! Haha.
Aja, sen va det iaf KM. Patrik Zackrisson. HUMOR!
Det va Jessica å Helene. ;p
Absolut roligast var nog somalierna som sa: "Do kan prata svenska. Vi förstå!"
Jo, visst förstog dom svenska allt, men inte vitsen. Alla andra skrattade. (vitsen va att han spela att han va så otroligt dålig på engelska..)

Ja, åkte hem iaf. Plocka ihop lite grejer. Åkte på dagis å hämtade My..
Det första hon sa när jag kom va: "***** KISSADE PÅ SIG!"
Hon va jättenöjd. För de va inte hon som hade kissat på sig idag. Hon har faktiskt blivit jätteduktig på det! Det var längesen som det va Mys fel. Personalen har krypit till korset å erkännt att dom har glömt å sätta på henne blöja när dom ska gå ut, och sen har det gått för fort, så dom har inte hunnit av med allt.

Kom hem då. Fick nå psykbryt på Klas. Ha kunnat kasta ut han genom fönstret. Men jag andades lite å allt gick lungt å fint till. Lyckades få in honom i buren utan att han stretade emot. (!!!)

Bilen funkar bra! Men satan i gatan vad handikappad jag kände mig med bara en backspegel!! Spec på E14 när det kommer anslutande från höger! Ska ta å tejpa fast den där backspegeln imorrn... Å limma den andra..

My sover borta inatt. Skönt med sovmorgon! =D Hoppas det går bra bara. Men det gör det nog. Borde inte va några prb. =)

Ne, nu ska jag kika på film, å sen sova. Är trött som en gnu.

Jo! Jag ska tydligen på kommun på måndag också. Då jävlar ska gubbarna få höra! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0