Stugan

Just nu sitter jag på skolan. Barnen skulle sova i stugan, så jag tänkte att jag går ner å sätter mig på skolan istället så får dom sova ifred, å jag får kolla på tv ifred. =p

Ja.. Åkte med Jocke till Kaxås igår. Han skulle hämta Klas, så jag åkte med å hjälpte till lite. Men de va inte plogat upp till huset, så vi fick gå från vägen. Men de gick ju bra! Till slut.. ;p

Iaf. Åkte tbax till Änge med Jocke, där plocka Kristoffer upp mig. Åkte upp till stugan och kom in till.. va ska man kalla det? Andra världskriget ungefär? Hehe, Måns, Alicia å Erica. =D
Satt å kika lite på tv, å sen ner till skolan. Fick möblera om lite för å kunna komma in i ett rum. Fick ett eget, SKÖNT!

Imorse fick jag sova ut. Nog för att jag vakna inatt av Kristoffer telefon.. Men nu har jag skällt ut han lite, så jag hoppas han stänger av ljudet inatt. =p
Idag fick jag chans att säga något till pappa jag länge har velat säga..: "Du lyckas då med allt du!" när han körde fast med skotern och inte tog sig lös. Tur han har mig å Kristoffer. Jag lyfte å tryckte på, pappa gasa och Kristoffer drog. Klockrent. =)

Ute och åkt lite skoter idag. Å åkt kana ner för taket ner i snön med Alicia och Erica.

Intressant å kolla på melodifestivalen iaf. Pappa satt å tala om vilka som va bög å inte. Dom som va bög körde inte HD.
Massa prat om E-Type å lite annat. Skoj iaf. =)

Nu kom Daniel å Kristoffer ner hit.
Sååå.. hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0