Söndag

Ja, idag är det söndag.
Jag och My har städat. Hade tänkt tvätta också. Gick ner till tvättstugan igår å kollade om de fanns nå tider. INTE EN ENDA TID PÅ HELA DAN! Jag har ALDRIG vare me om de förut. Det finns alltid iaf EN tid ledig. Å det är rätt störande, för jag har ingen nyckel till min tvättcylinder. En av dom har gått av, och den andra har "någon" slarvat bort. (nej, inte jag)
Gick ner vid halv 10, å den som skulle ha tvätta 7 ha inte tvätta, så då tog jag den tiden. Fram till 11 iaf. Så jag hann tvätta två maskiner. Ska snart gå ner å hämta dom å hänga dom här uppe, då jag inte hinner torka allt där nere.

Hehe, My e rolig. Jag va i sovrummet å höll på å klä på mig, också kommer hon å pratar i telefon. Hon brukar göra det, på låsas alltså. Men jag hörde ju att de va nån där som prata me henne. Hon hade ringt till pappa å pratade me Ingegärd. =p

Funderar på å åka på Barnens Hus och köpa en hjälm åt My, hon lär behöva en på dagis till våren. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0