Smör..

Idag har ja varit på skolan. Rätt trött. Förkyld å frusen.
Började 10 å sluta vid 14. Satt å prata me Ismo, Åsa å Peter lite.
Åkte in till stan å prata me 3 gubbar från socialnämnden. Gick rätt bra. Tror ja? =p
Kom hem å åt mat.
Hehe, ställde bregottpaketet på bordet, för jag skulle ha det. My hade ätit klart å hon tog smörpaketet å ställde det på diskbänken.. Kände på mig rätt snabbt att nu var det nå lurt.. för hon vandrade lite planlöst runt i köket. Tänkte att jag skulle låtsas att jag inte såg henne för att se vad hon gjorde.. Efter några sekunder tog hon smörpaketet och fnissade och sprang iväg. När det hade gått en liten stund så gick jag å kollade.. Dörren in till hennes rum va stängd.
Öppnade försiktigt dörren. Där, vid bordet satt fröken å åt smör. Fullt med smör i ansiktet, på händerna, bordet.. ja, överallt.
Haha, hon e så söt så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0