Smittad! =S

Undrar om man kan bli smittad av internetkontakt? Tänkte..  jag har ju läst Saras blogg, å hon ha skrive å läst i min. Kan hon ha smittat mig? ;p

Sjuk är jag iaf. Snorig, ont i halsen, fryser trots den höga temperaturen inomhus.
Trött å ont i hela kroppen. =/

Idag har det inte hänt så mkt. Gjort så lite som möjligt. Mått mindre bra.
Fick en väldans fin alla hjärtans dag present iaf. Jag blev så rörd så jag börja grina. =p

Haha, har jag skrivit om det?! Tror det är graviditeten som gör att jag grinar åt allt som är rörande.

Pratade me Ismo idag, frågade om han hade köpt blommor eller nåt till sin sambo. "Nej, men jag har ringt till min son! Han fyller år idag!" hehe, ja, de e Ismo de. =p

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja den här lömska influensan som jag har, påminner om satan själv - så jag är inte förvånad om den smittar över internetkontakt! krya på dig vännen!!

2009-02-14 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0