Skit

Igår kväll så kollade jag på Yesman. Hehe, sånt som jag tycker e skoj. =p
Det var närmare 30 grader inomhus igår, å jag FRÖS! Helt sjukt..

Idag är det iaf alla hjärtans dag.

Å idag ska jag kolla på melodifestivalen. Hehe, gillar Petra Mede. =D
Visst är det väl hon som är programledare idag också?
Men jag tycker det har blivit så löjligt. Det ha kunna va som de va förut. EN tävling.
Men neeerå.. svt och public service ska ha inte så mkt pengar som möjligt. Inte  nog med att dom kräver att man ska betala 2000:-/år för å se skiten, dom ska ha in maximalt med pengar på röstning också. DÅLIGT!
Det minsta dom har kunnat göra är ju iaf att ha bra underhållning i pauserna. Som Björn Gustavsson typ. Eller Magnus Betner! Vore inte det intressant?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0