Skäll

Jag fick skäll idag. För att jag gick på skolan. =s
Hade en akuttid på hc idag, men jag ringde och avbokade den, å sa att jag inte hade tid. Då tyckte hon på hc att jag var dum som inte tog tiden. Hon fick mig att lova att OM Det skulle bli minsta minsta lilla värre så skulle jag till doktorn direkt.
Så jag antar att jag får se till å gå på hc imorgon istället.
Men det va ju viktig dag ju!!
Å sen fick jag skäll från klasskompisarna å yvonne också. Men de va mildare. ;p
Helt ok process idag ändå. Avslutningen va ju humoristisk. Det gillar jag. =D

Så imorrn är det hc som gäller, och kanske skola sen. Det beror på när jag får en tid.
Sen på fredag så är det eget arbete.

Har precis ätit klart, My sitter å målar. Hon e så söt så.
Emelie och Robin kommer en sväng sen också. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0