Process

Ja, idag har vi haft process.
Många borta, men det blev ändå, enligt mig, den bästa processen vi har haft! Det va inte tyst i några minuter ens! Och vi höll på ända till fyra. Å då va de ändå folk som inte "var klara".

Fick ur mig mina "klagomål" iaf. Det känns bra!
Och jag fick även chans att förklara lite, vilket också kändes bra, och rätt viktigt för att inte folk ska tro ngt som inte ÄR.

Å Sara, hon är ett kapitel för sig. Haha, du e så underbart rolig! Jag älskar redan din nya bil. hehe.
Hon å jag hade skoj idag, eller, jag tycker de va rätt skoj iaf. Funderade lite över de här med att runka.
Frågade Jessica om hon va duktig på den rörelsen, hon blev bara röd i ansiktet och fnissade lite. Men Sara va på!
Vi testade olika "ställningar". Vilken som är lättast att runka i. Å det e fan inte konstigt att killar kan runka hur länge som helst.
Men dom ska inte inbilla sig att det är lika lätt för en tjej som det är för dom!
Jessica stog i dörren å tittade lite, å va väldigt fnissig. Men tillslut så tyckte hon väl att vi va omogna eller nåt (?) å gick. =p
Lättaste ställningen för en tjej att runka av en kille är iaf om killen ligger på rygg, och tjejen sitter upp. Men de e likförbannat inte samma enkla rörelse som de e för en kille själv. Å där försvann även intimiteten också.
Slutsatsen då? Jo, killar kan fan runka själv. *muttrar* ;p

För övrigt så sa My såhär idag: "Jag kär Lukas..."
DEN DU JOCKE! =p

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahhahahah.. Jag vet inte vad du snaaaackar om! ;) Tur du inte berättade incidenten MED bilen då, det törs jag inte ens ta upp i min egen blogg! asgarvar

2009-02-04 @ 20:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0