Nu vet jag!

Idag har jag varit på ultraljud. =)
Var rätt nervös och orolig.. Å ville egentligen inte titta på skärmen förrän hon sa att allt var ok. Men gick de å hålla sig?!
Nope.. Å där va han! Sprattlade som jag vet inte vad.
Så nu vet jag vilken vecka jag är i. =)
Å nej, jag vet inte med säkerhet att det är en han, men jag känner det på mig, så det ÄR en han. ;)
Såhär ser han ut! =D



Mitt pussel är också färdigbyggt. Lägger upp en bild på det sen.
För NU ska jag dela med mig av mina STYRKOR!
Ni vet igår skrev jag ju om mina hinder. Idag fick jag hjälp av min underbara klass att skriva ner mina styrkor!
Här är dom!:
Envis
Rak
Ärlig
Godtrogen
Ältar
Förstående
Bra mamma
Bra vän
Stark
Snäll
KLOK ("klok. Å skriv det med STORA bokstäver!)
Iderik
Stark självbild
Är sig själv
Rejäl
Glad
Omtänksam
Modig
Smart
Intresserad
Intelligent
Dömer inte - värderar inte - inte fördomsfull
Står för mitt
Insiktsfull
Självständig
Bra på att prata
Nyfiken
Humoristisk
"Full i fan" på ett charmigt sätt - med glimten i ögat

Tji fick du Kristoffer!! Det blev mer än en liten lapp bara. ;)

Kommentarer
Postat av: Shooni

Men en del går ju stick i stäv mot vad dom skrev som var neg, Så det är som jag alltid sagt om sånt där, det är det negativa som är (intres)sant eller hur?

2009-02-20 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0