Nu e de min tur..

Nu är det min tur å klaga lite.
Vet inte hur många gånger jag har vaknat inatt.
Först vakna jag några gånger före 3, å va så grymt torr i munnen å va tvungen å bälja i mig massa vatten.
Sen vakna jag vid 04.30 å va dyngsur! Jag vaknade av att det kittlade när svetten rann på ryggen. =s
Gick upp å duschade. Gick å la mig igen, å vaknade av exakt samma sak en gång till vid 05.45 ungefär. Sen kunde jag inte somna om.
Jag vill kunna få sova en hel natt nu faktiskt.. Jag behöver de. ;p

Igår köpte jag ett spel åt My. Det här med spön, också ska man fiska. Hon tyckte det va jätteroligt!! Nog för att hon fuskade rätt friskt.. men ändå!
Köpte ett pussel åt mig också. Ett Wasgij pussel. 1000 bitar. Dom är så roliga. Har byggt rätt mycket faktiskt!
Jag är rätt tråkig när jag bygger pussel... Blir rätt inne i det, och vill gärna bygga klart så fort som möjligt. =p Spec dessa pussel då jag är så jävla nyfiken. (Man vet inte vad man ska bygga).


Kommentarer
Postat av: Linda

Men usch och fy vad jobbig att inte få sova =/

Pussel är roligt det :)

Ha det fint.

2009-02-18 @ 11:41:38
Postat av: Sara

Ni är knäpp, pussel är värdelöst. ;) Jag har en tendens att bli mycket upprörd!



Om du är sjuk, och tänker skylla på mig - så får du allt fånga mig först, jag tänker springa som vinden!

2009-02-18 @ 14:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0