Mat!

Vi gick ner till Emelie idag. Kallt va de. Som fan. På vägen ner säger My: "Bajsa letten jobb morfar".
Förra helgen bajsade hon på toa på morfars jobb.. Hehe, hur hon kom å tänka på det en vecka senare vettefan.. Men det gjorde hon!

Kom hem strax före 5 iaf. Då lagade vi mat, jag och My. Hon tog en liten förrätt.. Stoppade hela munnen full me smör. =p
La upp lika mkt på min tallrik som på hennes. Hon har äte som en häst! Jag orkade inte äta upp, så My åt upp mitt också. Sen ha vi diskat och My ringde åter igen själv. Till macken i Kaxås denna gång. Så hon har prata me gammelfarfar Sigvard. =)

Direkt efter ringde Ingegärd å frågade om jag och My ville följa me till Henka och säga grattis.
Klart vi vill! Han kanske bjuder på tårta.. ;p
Inte för att jag skulle orka.. Men ändå!

Kommentarer
Postat av: Kenny

Ja men trött får man vara, men visst man missar enhel del då :P ja men designen e ju fin, har du knoppat ihop den själv, tycker det vaerkar jobbit å svårt jag :P

2009-02-01 @ 19:03:20
URL: http://mrnorrland.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahahha, ja jag får nog bunkra upp med det redan nu, då det lär bli slut i stan sen. ;)

2009-02-01 @ 20:23:04
Postat av: Sara

Eller så får jag börja med det som vi pratade om i torsdags.. ;)

2009-02-01 @ 20:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0