Pussel

Idag är det lördag igen. Vilket innebär melodifestivalen. =D

Jag och My har byggt pussel. Va ju "tvungen" å köpa ett nytt pussel igår, då jag har byggt klart det andra.
My är jätteduktig på att bygga pussel! Hon satte ihop hur många bitar som helst. Inte helt korrekt dock, men hon satte ihop dom! =D
Men tyvärr så kan jag inte lägga in en bild på det gamla pusslet än, då jag inte vill förstöra för den som bygger pusslet just nu. ;)

Jag tror bestämt att det är dags för lite repetition. 
Detta skrev jag den 7:e feb. 
"Jag tar kontroll över mitt liv.  Eliminerar människor som suger energi från mig, och plockar in sånna som ger mig massor med energi, där det är både ett givande och ett tagande. Å vet ni vad?! Jag har all rätt i världen att göra så! Det är rätt underbart. Däremot så har jag ingen som helst rätt att bestämma åt andra vad andra mår  bra av och inte. Så det skippar jag. Det är ju underbart att det finns folk som tror att en människa kan styra en annan. Som vuxen väljer man ju själv! Eller hur?! Eller har jag missat ngt?
Jag kan inte ändra på någon annan än mig själv, vad andra gör är upp till dom, det får dom ta ansvar och stå för." 

Sen tänkte jag förklara ordet "hörsägen". Detta är en synonym till "skvaller". Det är en uppgift som består av löst sammanslagna fragment, eller en uppgift där källan är en annan än personen det handlar om.

Tror inte jag behöver säga så mkt mer om kommentaren jag fick på gårdagens inlägg?
Samtidigt kan jag ju passa på att hälsa "Zingo" välkommen till min blogg! =)

Nu ska jag äta! Tack å hej. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0