Knivar

Ringde till pappa å frågade om han skulle va på jobbet i helgen. Men de va nästa helg. Så nästa helg ska vi åka till morfar å tömma grisen. =D
När jag ändå pratade med honom så passade han på att fråga vad jag önskade mig till nästa vecka. Oj, just det ja.. Jag fyller ju år. Jag tycker det är jobbigt å fylla år. Fast det kanske kan va bra också? För då MÅSTE jag verkligen bära ner massa grejer i förrådet. I hallen står mys spjälsäng som har används som koja, mitt gamla bord som jag faktiskt inte klarar av å bära ner själv å nån låda som jag har gått igenom. Sen står det en stooor kartong med kartong i. Den måste köras upp till centrum. Det går inte å slänga sånt här i soprummet. Å det stör mig.
Men nu funkar ju bilen, så då borde det inte va nå problem. =)

Nu ska jag, My och Jocke åka upp på konsum å köpa semelbullar, mandelmassa & grädde. Sen ska vi åka ner till Emelie, Ellen & Robin å göra semlor. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0