Intresseklubben antecknar..

MIN KUDDE.
Jag saknar min kudde, min nya, fina, sköna kudde.
Kuddarna här är inte i närheten lika sköna som min.
JAG SAKNAR MIN KUDDE!!

"Kudde" är också ett ord som passar på listan med konstiga ord. Eller hur Linda?? Läs det tillräckligt många gånger så blir det lixom.. konstigt. =p

Jag har all rätt i världen att må som jag vill, känna som jag känner och tänka vad jag tänker.
Men jag har ingen som helst rätt att klandra någon annan för hur jag känner och mår.
Anser att antingen så sitter jag å mår skit, eller så gör jag nåt åt det.
Jag tar kontroll över mitt liv.  Eliminerar människor som suger energi från mig, och plockar in sånna som ger mig massor med energi, där det är både ett givande och ett tagande. Å vet ni vad?! Jag har all rätt i världen att göra så. Det är rätt underbart. Däremot så har jag ingen som helst rätt att bestämma åt andra vad andra mår  bra av och inte. Så det skippar jag. Det är ju underbart att det finns folk som tror att en människa kan styra en annan. Som vuxen väljer man ju själv! Eller hur?! Eller har jag missat ngt?
Jag kan inte ändra på någon annan än mig själv, vad andra gör är upp till dom, det får dom ta ansvar och stå för.

Ja detta va väl en bra början på ett av ämnena som jag skrev om förut. Vikten av att uttrycka sig korrekt. Här har jag markerat alla jag, mig & mitt. För det är så jävla viktigt med "jag budskap". Annars blir det så grymt anklagande och kränkande.
Så vad har du å komma me Sara? ;)


Nu ska jag lägga mitt tunga huvud på dessa osköna kuddar, plocka fram min tidning och läsa lite.
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja kudde är ett rätt roligt ord med.

Vi kanske bör skriva ihop en lista med en massa konstiga ord. haha



Idag ska jag på auktion, det ska bli roligt :D



Jag tycker att du är väldigt duktig på att formulera dig, det en riktigt bra egenskap :)

2009-02-08 @ 09:25:50
Postat av: Sara

Sitter o feberyrar.. ska jag komma med något? ;)

2009-02-08 @ 11:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0