Hjälm?

Tog mig till Jysk idag. Där hade dom dagserbjudande. En pläd för 25:- Köpte 3. Behövde ny här hemma, så 2 st hit hem. Och en ska jag ta me mig på skolan. Det är så pissigt kallt där jämt. Å nu hoppas jag att Sara ska va mer frisk, å då kan jag inte stjäla hennes filt nå mer. *muttrar* ;p

Jo!
Sara föresten, henne ska vi kollektivt tänka på, och tycka synd om idag, för hon e jättesjuk. Feber å grejer. Inge skoj. =/
Å om alla tänker på henne, å hoppas att hon blir frisk, då kanske hon blir det. Med lite god vilja från hennes sida, och bra energi från alla andra. =D ;p

Åkte på barnenshus också. Köpte en hjälm åt My idag. Den är svart med "bling bling" på.. (glitter.) Hon har haft på sig den sen vi kom hem. I tvättstugan å allt. Tog dock av sig den när vi skulle äta, sen skulle den på igen. =D
Hon e så söt i den, för hon ser så liten ut i den!

Snart kommer kanske Daniel. Få se.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, fan va söt du är! Hittils går det inge bra, känner mig mer närmare döden, än någonsin! Fortfarande hög feber, rinnsnuva/nästäppa (bestäm er liksom!) och den förbannade hostan som river sår i min hals. Glöm barnen i krigsdrabbade länder, just nu är det enbart synd om Mig.

2009-02-09 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0