Hem, ljuva hem.

Kom in  genom dörren och möts av resterna av tredje världskriget.
Haha, nerå, så illa va de inte. Det va jättefint städat i badrummet! =)
Ett rum mindre för mig att städa.

Jag, Kristoffer, Daniel, Emelie & Ellen åkte från stugan vid 17.00 kanske.
Kommentarer under resan hem:
"Är det lååångt kvar?!"
"JAG ÄR KISSNÖDIG!!"
"Är vi framme snart?"
Haha, ja, Daniel blir 6år igen ibland. ;p

Iaf så va de riktigt skönt å duscha när jag kom hem. Badade en stund med My, sen klev hon upp och jag fick duscha själv. Diskade. Sen har jag ätit lite risgrynsgröt också. Snart är det sängdags. Eget arbete imorgon. Så jag har det jag gör här hemma! Ska skriva på mitt examensarbete. =) (ehh... känner nu att smilegubben kanske var lite överdriven..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0