Gick bra!

Nu har jag varit ut å provkört bilen. Underbart. =D Tog en stund innan jag insåg att det fanns ju ingen backspegel inne i bilen! Att det inte fanns någon på utsidan på höger sida, de visste jag. Men inte att det fattades inne i bilen. Tänkte att: "ja, de e ju en importerad bil, det ska kanske va så!" Så jag släppte tanken på det och åkte ner till Emelie & Robin en sväng. Åkte in på konsum å köpte mina lampor som jag har sagt att jag ska köpa i ungefär en månad nu. När jag kom tbax så tänkte jag bara kika i handskfacket. Å vad ramlar ut?! Jo, backspegeln! Hehe, så de e kanske positivt om den sätts tillbaka.. =p

Sen jag kom hem har jag pussat på My, badat för å få upp lite värme. Köpte 2 dosor Unico också. *stolt* Får väl se hur torr dom kommer va innan dom är slut.. haha. Det ÄR ju faktiskt inte samma sak.. Men jag tänkte pröva att börja att sluta. Typ.=P

Ska kika klart på Efterlyst nu å sen sno Jockes bok om naturkatastrofer och lägga mig å läsa lite. Tycker sånt är riktigt intressant. Det är väldans mäktigt.
 Skola imorgon, funderar på om jag ska köra själv å åka hem efter lunch, eller om jag ska åka me Peter å kika på KM. *funderar vidare*

Jo! Jag fick VÄRLDENS BÄSTA alla hjärtansdag present idag!! *glad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0