Frukost

Vaknade imorse när My kom in å gav mig en puss å sa "ja vakit mamma!"
Vi låg i sängen å gosade en stund. Sen fick hon lite kläder. Hennes skor luktar PISS! Hon drog på sig skorna igår, och det hände en liten olycka. Hon kissade på sig. I skorna. Prövade med att skölja ur dom, men det blev nästan bara värre. Så jag ska vänta till helgen, då kan jag tvätta dom, för då hinner dom torka riktigt. Tills dess får hennes skor stinka piss. =s
Men ingen lär ju dö. Det är ju bara idag och imorgon, sen är det helg. Å då ska dom tvättas i tvättmaskin! Hoppas det funkar?

Bokat en ny tid på hc iaf. Sen ska jag på skolan. Hoppas jag. Om det inte tar alles för lång tid på hc. Sista dagen före praktiken idag ju. Hoppas på å kunna hämta ett nytt batteri i ås idag också. Batteriet i bilen är så jävla kasst, att centrallåset funkar inte ens! *muttrar*
Men det blir nog bra. =) Hoppas jag.. Speglarna ska sättas tillbaka också. På ett eller annat sätt. =p
Jag ville tejpa med gaffatejp, men det fick jag inte. Å innerspegeln fattar jag inte överhuvudtaget hur den ska sitta! Det måste vara sjukt snedvriden för å gå in i handsfacket iaf. Pappa hade nå bra tips på nå lim, få ta å höra..

Jo, jag blir tokig på msn också! Det är nå fel på msn på min dator. Jag kan inte logga in med min mail. Men andra kan logga in med sin! Å det kan inte vara min mail det är fel på heller. För jag kan logga in på andra datorer.
Har du nåt tips på vad det kan va så mottages dessa tacksamt. =p

Just de ja.. inlägget heter ju frukost. Min frukost idag kommer bestå av mörkt bröd med gravad lax. *mumma*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0