Forts..

Japp! NU har jag orkat hämta det stooora bladet. ;)
Mina hinder i livet, enligt mig själv och klassen:
Kontrollbehov
Logisk - för mkt i "förståndslandet"
Envis - tjurig - bestämd - vill få som jag vill
Godtrogen
Skadeglad
Ältar - "gör sönder"
Hämnas
Rakt på - säger innan jag tänker - hård - okänslig = sårar
Lättretad
"Lill-gammal"
Kan bli för förbannad
Elak
"Kan själv"
För duktig

Och den enda jag känner själv att jag inte riktigt håller med om till 110%:
Svårt att be om hjälp

Alla andra grejer går som in i varandra.
Men det är HELT ok! Jag vet att jag har väldans massa bra sidor också. ;)

-------------------------------------

När ett barn piper iväg och är heeelt knäpptyst.. då kan man lätt lista ut att det är nåt lurt i görningen...

mmm... u c what i mean? =p

MEN! Hon målade faktiskt något som var väldigt likt ett monster. Huvud, ögon å mun med vassa tänder. =p
Lite senare så sa hon att hon skulle gå på pottan. Ja.. när det hade gått liiite för lång tid så gick jag in å kikade..
Näe, då satt hon där på pottan. Naken, förutom skorna. Å hade hittat min Pigall. Den satt hon å sög ur. Nu ligger hon å ska sova. Å jag ska pygga klart mitt pussel. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0