Förtroende.

Jag har tappat förtroendet för utbildningen jag går.
Tycker den är sjukt orättvis. Faktiskt. (menar då inte att jag har blivit orättvist behandlad.)
Vill absolut inte "outa" någon eller några, men fy fan! Känns så jävla sjukt!!
Och ibland får jag nästan tvinga mig själv å se mig som jätten i Goliat:
Där står jag, jätten, och håller handen på huvudet på en "normalstor", kan kalla honom Kalle. Kalle står där å fäktar med armarna och verkligen försöker slå. Han försöker sparka också.

Det blir på så jävla låg nivå. Blir så frustrerad och förbannad, och jag VET att jag är fan inte den enda! Kanske den enda som blir frustrerad å förbannad, men jag är absolut inte ensam om att reagera på va fan de e som händer!
GAHHH!

Nog klagat för nu kanske? =p
My kallade just mig för: "min älskling".
Hon lyser upp mina dagar när jag blir så förbannad på skolan.
Helt underbar är hon, och det finns ingen jag älskar så mkt som jag älskar henne.

Kommentarer
Postat av: Kenny

Sv. Haha nä jag orkade inte kliva upp =P

2009-02-04 @ 12:28:13
URL: http://mrnorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0