Fjärde steget.

Yes! Det fick jag hjälp med idag på processen. =D
Det fjärde steget innebär alltså att skriva ner sina hinder i livet.
Å sen ska man skriva ner sina positiva sidor.
Tänkte lägga upp sen va de va, när jag orkar gå å hämta sidan det skrevs upp på. =p

Annars så har jag, som vanligt, världens sötaste dotter.
När jag kom upp på dagis å skulle hämta henne idag så satt hon på toa, å alla andra barn + en fröken satt utanför å sjöng för henne. =D
När det gick upp för My att de va mamma som kom så hoppade hon ner från toan, och med byxorna vid fotknölarna sprang hon å gav mig en kram, sen gick hon tillbaka till toan. =p

Det for förbi en polisbil å 2 brandbilar när jag gick därifrån. Då blev jag ju så nyfiken, så jag ringde till Peter å frågade om han hade sett/hört nå, men de hade han inte. Så jag ringde emelie istället. Inte hon heller.
Kollade på op.se nu när jag kom hem. Å de va ju inte så konstigt att dom inte hade märkt nå när det va hyreshusen brevid dagis det tydligen brann i.
Så jag tror jag ska gå ut å ta en prommis.. *på tok för nyfiken*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0