Fiskgratäng

Igår blev jag toksugen på fiskgratäng. Bestämde att det MÅSTE jag ha till middag idag. Å så blev det!!
Huuur gott som helst. Smakade som Findus fiskgratäng, fast godare. ;)
My gillade det också.
Att jag inte har tänkt på det förut?! Det e ju rätt billigt och hur gott som helst!

Idag fick vi "nyheter" på skolan. Tror de va några som blev lite chockade, men jag visste redan.
Kändes konstigt när man fick höra det där bara.. Kände mig både lättad och fick faktiskt lite skuldkänslor.
Sen börjar jag tvivla på vissa människor, faktiskt.

Jag fryser om mina fötter. Om det finns någon som vill skänka någon slags fotvärmargrej åt mig så fråga efter adressen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0