Campus

Idag skulle vi på föreläsning på Campus. Från 08.30 till 16.30.
Det började bra. Handlade om brottsoffer. Kl. 12.15 hade vi lunch. Jag, Linda & Sara bestämde oss för å käka nere på stan. VI satt där i lugn och ro å åt. Tillslut så frågade jag va klockan va. OJ! 13.10 typ.. Vi skulle vara tillbaka på Campus13.15. Vi beslutade oss för att vi hann inte gå tillbaka. Så vi satt där en timme till å pratade. =p
Sen åkte vi hem. Nu är jag hemma. Har ringt fk och jag anser inte att människor som är snäsiga ska ha sånna jobb. Jag fick svar på mina frågor iaf.
Prövade ringa mvc också. Men dom hade ingen telefontid nu. Nu sitter jag å ringer ytterligare ett samtal. Å sen ska jag ringa ett sista.
Ska ringa pappa också, så jag vet om jag ska skaffa ett pass till My me, eller om jag kan skippa de.

My vägrade sova i sin säng inatt. Hon skulle sova hos mamma. Jag va så trött, så hon fick det. Tog en stund innan hon somnade. Hon låg å pratade å pratade å pratade. =p

Nu svarar dom! =D

Kommentarer
Postat av: Sara

Kaos hemma hos mig.. Skulle behövt en timme till med er.. Fryser o vill gömma mig under ett täcke.

2009-02-24 @ 15:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0