BODA BORG

Sara kom å plocka upp mig i hennes nya fina bil. Hon har inte riktigt lärt sig funktionerna i denna multifunktionella bil än, men jag tog mig in, och Peter med. =)
Åkte till Boda Borg. Vi va ungefär 70 st från skolan som åkte dit. Elever, lärare och "rektor".

Jag, Sara, Jessica och Linda bildade topplaget. Resten av BASSarna bildade topplag nr 2.

Det gick bra för oss! Inget fusk! Jag och Jessica ägde på militär banan. ;)
Å när vi ihade klarat UV banan så mötte vi Rektor med lag. Dom försökte inbilla oss att dom hade massa stämplar. Vi va tvungen å stå utanför "looser dörren" i första rummet å tala om för dom att: "det där gick fort!"  Sen skrattade vi och gick vidare till nästa rum. ;)
Stötte på dessa karlar flera gånger under dagen, dom skröt med att dom hade tage fler å fler stämplar. När vi bad om å få se så fick vi inte. =p
Nåväl. Vi körde på och fick våra stämplar. När dagen var slut hade vi ett litet samtal med Gunnar (rektorn) och hans gäng. 
Han sa att vi skulle byta lappar. Å att vi skulle tänka på att han var rektor å bestämde vilka som får intyg. ;p
Vi fick då se deras lapp. EN GRÖN bana hade dom klarat. Gunnar förklarade då att dom va ju inte där för stämplarna. Utan för gemenskapen och för att ha kul. Sen att klara rummen, å att dom hade struntat i stämplarna, för det va ju inte dom som va viktiga. Haha. 

Jocke hämtade My på dagis idag. Han sa att My hade aldrig kramats så mycket med honom som då. =) 
Imorgon em. åker jag bort. Hoppas det blir riktigt skönt. Hade tänkt köra skoter och umgås med mina syskon.
Det var ett tag sen vi 4 gjorde något tillsammans, så det ska bli skoj!

Nu ska jag ta å titta lite på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0