09.12.30

Onsdag idag. Kallt ute. Får sovmorgon mest varenda morgon nu. Klev inte upp förrän halv 11 idag. Gustav vaknade vid 11.
Imorgon är det nyårsafton. Då ska vi åka till pappa och Ingegärd i stugan och äta mat. =)
My ville åka dit idag, men fick nöja sig med att vi ska dit imorgon.

Såg på Dr. Phil idag. Det handlade om en 16 årig tjej som hade bestämt sig för att adoptera bort sitt ofödda barn.
Jag förstår inte.. Hur kan man adopterat bort sitt barn?? För mig skulle det vara omöjligt. Vette fan om jag  ens skulle klara av att göra en abort idag. Jag vet ju att jag har 2 underbara barn. Att ta bort ett foster som skulle kunna bli minst lika underbart som My och Gustav? Näe..
Ja, kanske ska skriva också att jag är inte gravid, bara funderade på det när jag såg Dr. Phil.
Skulle aldrig råda My till en abort heller om hon kom och sa när hon var 16 att hon var gravid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0