09.12.28

Godkväll.
Sjukhuset idag med Gustav.. Känns faan inte kul när dom sticker honom och ska ta blodprov och ge medicin.
Tror inte att själva blodprovet gjorde ont. Men paniken han får när han blir fasthållen. Ajaj.. Skriken skär i mammahjärtat.. =/
Jag vet ju att det är för hans bästa, men det vet ju inte han än. Och det känns nästan som att jag har lust att lämna honom hos dom så han inte behöver se mig när dom håller fast och sticker. Det känns nästan som att jag sviker honom när jag låter dom göra honom illa. Men det onda verkade iaf gå över när jag, Gustav och en flicka (typ 4-5 år) i väntrummet satt och snackade lite skit om sköterskorna. Dom var ju så elaka. Såg verkligen ut som att Gustav satt och berättade för flickan vad han hade varit med om.

Innan vi åkte hem igen så handlade jag lite. Snus, raketer, en hjälm åt My och lite annat. Och Jessica (och självklart Linda om du läser.. ;) ), tro det eller ej, men JAG köpte faktiskt en klänning. UTAN att någon har sagt att dom tycker att jag ska ha en. ;p

Igår glömde jag skriva en grej om My.. Vi var ju hos min farmor igår. Jag tror att My kommer tänka sig för både en och två gånger innan hon tjyvtar en chokladbit ut en Aladdinask igen.. Det är inte så jättelätt för henne att dölja när hon råkat få tag i en körsbärslikör.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0