09.12.27

Idag har jag inte alls mycket att skriva. Känner mig rätt tom, och jag vet varför. Det är skönt, men samtidigt inte.

Just nu ligger jag själv i soffan med Gustav och myser. Imorgon ska han på sjukhuset. Dom ringde i tisdags, hade fått svar på prover dom tog när han blev inlagd, och ville att han skulle komma tillbaka på måndag.

Idag har vi varit och hälsat på min farmor. Hon och My satt och spelade kort. Vilka fuskisa säger jag bara!! Vettefaan vad det var dom spelade. Men fuskade, det gjorde dom. Och båda 2 vann hälften av gångerna.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Haft ont i huvudet typ. Sovmorgon fick jag iaf. Klev upp vid halv 11. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0