09.12.20

Julgodis var det ja.. Frågan är bara vem som ska äta upp allt?!
Inte jag iaf.. Jag mår illa av bara tanken. Tycker bara det är roligt att göra. =D
Julgodis och pyssel har mina och Mys senaste dagar bestått av.
My har haft riktigt roligt tror jag. Det märks på henne att det är något spännande (julafton) som kommer snart. Hon är så "upp-i-hejsan" så det är inte sant! Hon vaknar halv 9 på morgonen, sen är hon vaken hela dagen och hela kvällen. Går inte och lägger sig förrän vid 21-22 nu när hon är ledig. =p Och det är full fart hela dagen. Minsta lilla minut hon har över så springer hon runt och gör "hoppsa-steg" eller nåt annat.

Igår var dom ut och hämtade en julgran och tillverkade en egen julgransfot. Foten är "klädd" med en röd t-shirt. Så det ser ut som att det är ett stort paket precis under granen. =p
My har också hängt eget pynt i farmor och farfar-godis gran. Hon ska göra lika hos morfar och farfar också. Sen har hon gjort julklappar. Det går ju givetvis inte att skriva här vad det är hon har gjort.. Men kul har hon haft iaf!

Just det ja.. I onsdags så var vi hos Sigvard och Hildur. Jag, Gustav och Sigvard satt i soffan och kikade på Bonde söker fru. Gustav tittade på Sigvard och var såååå nära att skratta "riktigt", med ljud alltså. Men han var inte riktigt där. Sen på kvällen när vi kom hem så kom det! Gustavs första riktiga skratt!
När My var liten var det så roligt när hon gjorde allt första gången. Första leendet, första skrattet, första gången hon vända sig etc. Så när Gustav låg i magen så kändes det lite som att: "Ja, men det där har vi ju redan varit med om en gång, så det kommer nog inte bli riktigt lika speciellt." Men det är precis lika speciellt när Gustav gör det som när My gjorde det. Jag blir precis lika stolt och tycker det är lika roligt. =)


Kommentarer
Postat av: Moster :-)

Puss & God Jul på er alla tre!

2009-12-24 @ 14:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0